سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی/ اورجینال

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی/ اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی
بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی می کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می کند به عبارت دیگر بازاریابی، بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را معرفی و طراحی می کند.






فلیپ کاتلر که در ادبیات مدیریت به عنوان پدر مدیریت نوین بازاریابی معروف است ، تعریف زیر را از بازاریابی ارائه نموده است:
بازاریابی یک فرایند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن ، افراد و گروهها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می کند.
اگر از جمله افرادی هستید که قصد ارتقاء کسب و کار خود را دارید اینبار با فلیپ کاتلر همراه شوید تا با مبانی بازاریابی نوین آشنا شوید:
کلید واژه های بازاریابی، برنامه ریزی بازاریابی، ماتریس تصمیم گیری، استراتژی های نفوذ در بازار ، برنامه ریزی استراتژیک ، سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی، شناسایی بازار هدف ، بررسی فرایند تصمیم به خرید، عوامل تاثیر گذار بر خرید، مدل رفتار خرید سازمانی، بازاریابی هدفدار، مدل STP در بازاریابی ، انواع خط مشی های بازاریابی، طبقه بندی کالاها، کیفیت کالاها، کیفیت کالا، طراحی و بسته بندی، رفتار خرید، مراحل دوره عمر کالا و منحنی PLC ، عوامل موثر در قیمت گذاری کالا، روشهای گوناگون قیمت گذاری کالا، کانالهای توزیع کالا، طراحی یک سیستم بازاریابی ، سیستم های خرده فروشی کالا، سیستم های عمده فروشی کالا، موقعیتهای آمادگی خریدار، روشهای تعیین بودجه تبلیغات.
به همراه نرم افزار BUSINESS PLAN PRO
در دنیای امروز شروع هر فعالیت و کسب و کار نیازمند مطالعات دقیق در زمینه بازار ، تکنولوژی ، مالی، اقتصادیف مکان اجرا، محیط، استراتژی، نظام اقتصادی حاکم بر عملیات تولید و بازرگانی و محیط زیست می باشد که به دلیل حجم بالای اطلاعات مورد بررسی می بایستی طبقه بندی، فیلتر و در نهایت گزارشات اختیاری اخذ گردد. نرم افزار BPP توامندی های لازم را برای سازمان ایجاد می نماید تا بتواند با طبقه بندی داده ها و اطلاعات کمی و کیفی نسبت به تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد نظر اقدام کند. هم اکنون سازمانهای زیادی از این نرم افزار استفاده و متدولوژی به کار رفته در آن را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب، اولویت بندی، تامین منابع و عملیاتی کردن کسب و کار می شناسد و به عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می کنند.
به همراه نرم افزار MONEY PLUS
برنامه ای جهت سازمان دهی مسایل مالیف تبدیل واحدهای ارزی، دارایی و حسابها راهنمایی بکمک نمودارهای گرافیکی برای دستیابی به اهداف و تنظیم بودجه و کاهش بدهی و وامها





این مجموعه شامل 3عدد سی دی می باشد.
شماره مجوز : 52031265
فروشنده: اتساین
قیمت:7,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی/ اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


کسب وکار اینترنتی,مشاور بازاریابی,دوره های بازاریابی و فروش,بازاریاب تبلیغاتی,خرید پستی آموزش بازاریابی,روش های افزایش فروش,تکنیک های فروش,فروشگاه اینترنتی آموزش بازاریابی,دوره آموزشی بازاریابی,روش های تبلیغات اینترنتی